poniedziałek, 10 maja 2021

Rywalka - Sandie Jones

  Są takie książki, które przyciągają nas do siebie, mimo, że zakończyliśmy już ich lekturę.

"Rywalkę" czytałam już w 2018 roku natomiast w tym postanowiłam wrócić do niej raz jeszcze.

Pierwszym powodem było przypomnienie sobie fabuły i bohaterów natomiast drugim to, że wtedy sama byłam przed ślubem i z perspektywy czasu oceniłam, że zbyt emocjonalnie podeszłam do tej książki. Wtedy czułam jakby Pammie była moją rywalką, a zwykle staram się aż tak nie wchodzić w rolę bohaterów. 



Teraz natomiast podeszłam do tego na chłodno. Być może to, że znałam już zakończenie wpłynęło na moje postrzeganie całej tej historii.  

Wiem jedno, nie żałuję, że przeczytałam ją ponownie, bo warto było wyrobić sobie inny punkt widzenia. 

A wy czytaliście tą książkę? Jakie są wasze wrażenia? 

13 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej książce, zaintrygowałaś mnie. Ja też lubię wracać do książek, które kiedyś przeczytałam. Zawsze mam inne odczucia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często też można dostrzec szczegóły, których wcześniej się nie widziało.:) Cieszę się, że dowiedziałaś się o książce.

      Usuń
  2. Nie czytałam tej ksiaki, a i autor nic mi nie mówi. Może w wolnej chwili się skuszę..

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazwyczaj nie wracam do raz przeczytanych książek, ale czasem po czasie można odebrać je inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wracam zazwyczaj do takich jak ta, gdzie wiem, że moje podejście do niektórych spraw się zmieniło.

      Usuń
  4. Tej akurat nie czytalam, klimaty ubne mnie odstraszają:) mam jednak sporo ksiazek do ktorych wracam po latach i to nie raz ani dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam jeszcze tej książki, ale nic nie stoi na przeszkodzie by to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam ją i mi się podobała. Druga książka autorki jest słabsza.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, w takim razie nie będę na razie po nią sięgać.

      Usuń
  7. Nie czytałam, ale też lubię wracać do znanych sobie książek :)

    OdpowiedzUsuń